Summa sidvisningar

måndag 21 november 2011

In lööööv med ARIAT!!!

Jag har helt och fullt blivit totalt tokförälskad i klädesmärket Ariats olika kläder... Inte bara för att de är sjukt snygga de är helt underbart bekväma oxå :)

Jag har ett par Fatbaby rodeo boots och helt ärligt skulle jag kunna bo i dom dygnet runt... Den gamla sägnen att cowboys inte tar av sig sina boots ens när de går till sängs måste har varit de som haft Ariat boots :)
Sen har jag fått hur många kommentarer som helst över just hur snygga de är... Och detta från en som helst går i 3 inch heels på sin fritid :)

Min specialbeställda skjorta har äntligen kommit till Sverige och den här gången var den både hel och utan extra färg :) Oxå sjuuuuukt snygg och ni som kommer till Larum Häst och Foder på lördag kommer att få se den live... Den förtjänar ett helt eget inlägg och här i veckan ska jag skriva ihop detta :)

Så i tordags körde jag som en biltjuv till Maria för att hämta den... Jag har försökt hålla mig borta iochmed att Ariat jeansen har kommit och det blir ju så väldans dyrt när man som jag måååste ha allt :)

Men givetvis kunde jag inte hålla mig ifrån att prova ett par Ruby jeans... och givetvis åkte ett par Ruby jeans med mig hem ;) Sååååå sköööna... Det är så att man nästan väntar framför tvättmaskinen när de måste tvättas... hehehe... (Tack Lotta för den ;))

Givetvis blir man så här snygg när man har jeansen på sig... Nä, men de är supersköna iochmed att de är stretch både uppåt och neråt och de både håller in och släpper efter... Ja ni fattar de var helt enkelt perfekta...

Det finns även ett gäng herrmodeller och andra damjeans som oxå är übersnygga... Så vill ni vara helt rätt nästa år och även ha bekväma kläder så kan jag varmt rekomendera Ariats kollektion.

Slänger in en bild på ett par av herrjeansen oxå :)


Nu på lördag är det ju glöggbjudning hos Maria och Thomas på Larum Häst och Foder... Där kommer det finnas PG trailer som informerar om hur din häst åker säkert... Tryckfirman Sign Company som fixar supersnygga skyltar till i stortsett precis vad du vill...

Premiär för Ariats jeans och Maria har massor med snygga Boots...

Jag kommer vara där med lite av mina hattband/pannband/smycken... samt tipsa om hur ni kan fixa till och återanvända era skjortor, filtar och annan utrustning för att hålla en säsong till :) Eller bara för att göra en vanlig sak lite mer unik och personlig just för dig...


Så jag tillsammans med Maria och Thomas önskar er varmt välkomna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar