Summa sidvisningar

fredag 17 februari 2012

Nya modetrender...

Japp som ni vet älskar jag snygga showkläder :) Men jag har haft lite svårt för dessa stormönstrade hysteriska showshirts som syns mycket på tävlingar. De är snygga men inte min stil... Jag gillar klassiskt rena linjer med en twist och med en uppväxt i ett hippiehem med stora psykadeliska mönster och batik så har jag lite svårt för just den genren i showkläder...

Meeeeen... Igår hittade jag något üüüübersnyggt på E-bay... Showkläder med ett nytänk men ändå klassiskt snitt och häftiga material... Och vad hände??? Jooo... det blidde visst en sådan här hemklickad till mig... Fatta vad snygg den kommer vara nu när jag ska tävla varenda lite klass som finns på klubbnivå :) Så alla Pleasure, horsemanship, western riding och trailryttare... Beware jag kommer Blinga ut er allihopa... ;)
Snygga linjer och gorgeous sidentyg... Jag är ett stort fan av det asiatiska snittet och material så därför är det dags att presentera en Asian collection of showclothes...
Den är ju riktigt snygg till Showmanship klasserna oxå med ett par snygga jeans till...

Ps... Det dära huvudlaget som ser ut som ett skärp... Det är ett sånt på väg till mig nu ;)

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den var verkligen snygg. Jag hittade den också på Ebay, men deras storlekar är väldigt små.

    SvaraRadera
  3. Japp jag återkommer med "normal"storlekar när jag fått min :)

    SvaraRadera