Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2012

These boots are made for using...

Hade egentligen tänkt göra ett sånt där snyggt collage med matchande outfits men kom av mig helt när jag surfade runt på ett par röda boots... :)

Det är många därute som använder PC: skydd men jag måste säga att jag tycker det finns två märken som är mycket bättre i passform och hållbarhet...
Classic Equine och Pegasus... och idag skulle jag som sagt hitta en bild på ett par röda boots och snubblade över dessa...





to die for ;)
Och det slog mig att faaasen vad snyggt med ett par svarta eller vita benskydd och sen ett par riktigt klatchiga boots som passar till resten av outfiten....

Förutom de där rosa leopardmönstrade för de skulle jag nog kunna tänka mig som ett helt kit :)

Classic Equins boots har ett ytterlager av kevlar vilket gör att de är otroligt slitstarka, jag köpte ett par när jag köpte Ruby i sept -10 och visst de börjar bli slitna men är ändå helt fuktionella... och då använder jag den typ varje gång jag rider och Ruby trampar på dem varje gång :)

Så veckans Blingtips är ett par riktigt HOTTA boots till din häst :)
 
Ps: outfitcollaget kommer vid ett senare tillfälle ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar