Summa sidvisningar

söndag 18 december 2011

Vinn en julklapp

Givetvis måste vi ju ha en utlottning av ett par fina julklappar här på Fashion bloggen!!!

Man tävlar om en av följande saker:
Ett hattband från Western Bling of Sweden värde 295:-
En übersnygg silverfärgad sidenscarf från Larum, toksnygg även på killar ;) värde ca 400 kr... Maria rätta mig om jag har fel...

Bilder på grejjorna kommer upp i dagarna... Sitter just nu på flygplatsen på väg till Thailand... wiiiii :) Nåja...

Tävlingsreglerna är enkla:

1: Dela bloggen på er facebook, blogg eller hemsida.
2: Skicka in ett foto på er när ni är matchade med er häst. Det behöver inte vara i tävlingssammanhang utan bara när ni är så där lite extra snygga tillsammans.

Ni skickar till jessica.knoester@gmail.com

Jag och Maria från Larum Häst och Foder är domare.

Jag delar med mig av några bilder för inspiration :)



Jag och Ruby i 2011 års tävlingsoutfit :) Skjorta Roper från Larum Häst och Foder

Jag och Bosse i 2010 års tävlingsoutfit... PS, läg märke till min helt fel stukade och svarta ej sommarhatt :) Skjorta Roper
Jag och Bosse i en freestylereining... till den här låten... Devil
Jag och Ruban i September i bara "snyggkläder" Skjorta från Gina Tricot faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar