Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2012

Vinnare i Matchningstävlingen avgjord...

Taaadaaaa....

Tack för alla bidrag :) Det tog lite längre tid att utse vinnarna som är kontaktade via mail nu... Jag och min familj lyckades ju hitta en resa till solen över jul och nyår.
Men nu är jag hemma igen och kan ta tag i modebloggandet ;)

Internetuppkopplingen i Thailand var sådär och helt ärligt var det ganska skönt att bara njuta av sol och bad en stund :)

Jag hoppas att kunna publicera vinnarbilderna här inom några dagar så ni oxå får se dem... Vi tog ut fyra vinnare istället för två för det var så många snygga ekipage!!!

Bjuder dock på det enda manliga bidraget i tävlingen och jag lovar Thomas att du ska få ett alldeles personligt rååååsa BLINGhattband av mig... :)

För er som inte vet är Thomas Marias man och driver Larum häst och Foder tillsammans med henne :)

Jag gillar matchningen mellan grimma, jeans och västen. Boots, hatt, handskar och häst är oxå väl matchade men framförallt älskar jag den där lite "shitvaddetsnöar" blicken som både du och pållen har :)
Den rödrutiga skjortan stärker intrycket av juletider och jag måste säga att i det hela är det en väldigt julkortskänsla i bilden.... Nä, fasen Thomas, du vinner en tomteluva :)

Så ännu en gång, ni som mailat in bidrag... kolla mailen :)

Ha en BLINGIN kväll därute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar